★ ★ ★ ★ ★ 4.5 / 5 TRUSTPILOT
Trygge køb - 60 dage fortrydelsesret
Bliv medlem og få 500p i velkomstbonus
Nordic Nest garantere at du bliver helt tilfreds. Du har altid ret til at åbne pakken og kontrollere funktion og finish. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb kan du uden videre spørgsmål returnere dine produkter til os inden 60 dage.
Hvis du har spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Du kan vælge at få tilsendt en forbetalt returseddel for 69 SEK ved små returneringer og 349 kr ved store returneringer (for eksempel møbler). Dette beløb bliver fratrukket din retur. Hvis du vil returnere din ordre, beder vi dig Klikke her for at registrere din returvare hos os. Der kan du vælge, hvad du vil returnere, og angive årsagen til din returnering.
Du kan også vælge selv at returnere pakken. I så fald beder vi dig returnere varerne til:
Nordic Nest AB
Stämpelvägen 3
SE - 394 70 Kalmar
Sverige
Hvis du ønsker at returnere uden vores fragtbrev, er du ansvarlig for forsendelsen til os og eventuelle omkostninger hertil. Bemærk venligst, at et brev ikke modtager et sporingsnummer, så returnering skal sendes som sporbar forsendelse, såsom pakke eller anbefalet post. Det er vigtigt at mærke pakken eller brevet med RETUR.
Hvis du benytter sin fortrydelsesret ved at undlade at hente pakken i automat/butik, har vi ret til at opkræve en afgift på 200 kr for administrative udgifter. Pakken ligger på afhentningsstedet i 14 dage inden den returneres til os.
Du må altid gerne åbne pakken for at kontrollere produktets funktion og finish. Hvis produktet på nogen måde er defekt, skal du følge disse trin her for at registrere din reklamation. Her kan du blandt andet vælge den type defekt, der er tale om, og vedhæfte et billede af produktet, så vi kan håndtere din sag.
Når din reklamation er registreret, vender vi tilbage til dig inden for den næste uge, eller så hurtigt som muligt, for at hjælpe dig videre med din sag.
Når der er tale om en reklamation, betaler vi selvfølgelig de eventuelle returomkostninger. Hvis du selv vælger at returnere produktet, er det dig, der betaler forsendelsesomkostningerne.
Skulle vi afvise en eventuel klage, har du mulighed for at klage over beslutningen til Forbruger Europa.
Hvis noget er gået galt kan du enkelt annullere din ordre på mine sider. Du kan annullere din ordre indtil at den er blevet plukket på vores lager, derefter vil din ordre blive sendt og så kan du returnere den i stedet for. Du kan selvfølgelig også kontakte os, og så hjælper vi dig med din annullering.