★ ★ ★ ★ ★ 4.5 / 5 TRUSTPILOT

Trygge køb - 60 dage fortrydelsesret

GRATIS FRAGT OVER 499 KR*

Bliv medlem og få 500p i velkomstbonus

Log ind
Kundeservice/FAQ - ofte stillede spørgsmål

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål og svar

På denne side får du svar på ofte stillede spørgsmål fra vores kunder. Hvis du har et spørgsmål du ikke finder svar på her, er du velkommen til at kontakte os på: info@nordicnest.dk

Hvilke designprodukter kan jeg købe hos Nordic Nest?

Hvordan kan jeg bestille hos Nordic Nest?

Hvilke betalingsmetoder tilbyder Nordic Nest?

Er det sikkert at betale med kort hos Nordic Nest?

Hvordan leveres de varer jeg bestiller fra Nordic Nest?

Hvordan håndtere Nordic Nest mine personlige uplysninger?

Hvad skal jeg gøre hvis min levering er skadet når jeg modtager den?

Hvad indebær Nordic Nest 100% tilfreds kundegaranti?

Hvor lang er leveringstiden når jeg bestiller fra Nordic Nest?

Kan jeg annullere min ordre?

Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb og vil returnere varerne?

Nordic Nest tilbyder en fortrydelsesret på 365 dage. Det betyder, at du kan vælge at returnere dine varer inden for 365 dage efter, at du har modtaget dem. For at kunne returnere varerne, skal de være i uændret stand og i original emballage, hvis denne er tilgængelig. 
 
Købsprisen refunderes fuldt ud senest 14 dage efter, at vi har modtaget varen retur. Hvis du udøver din fortrydelsesret, skal du dog betale forsendelsesomkostningerne til Nordic Nest. Fortrydelsesretten gælder ikke specialfremstillede eller specielt bestilte produkter, i henhold til dine instruktioner. 
 

  1. Klik her for at registrere din returvare og følg trinene for at gøre din returret gældende. Der kan du vælge, hvad du vil returnere og angive årsagen til din returering. 

    2. Når du har udfyldt alle trinene, sendes der en retur-forsendelseslabel til den e-mailadresse, du har angivet, så du kan udskrive den. Returforsendelseslabelen kan udskrives straks. 

    3. Husk at pakke varen/varerne godt i ind den originale emballage og emballer den godt. Kom følgesedlen i pakken.   

    4. Sæt returforsendelses-labelen fast på pakken, så den let kan ses, og aflever den til din PostNord-agent.   

    5. Når vi har modtaget din returvare, refunderer vi dig det tilsvarende beløb. Du skal betale forsendelsesomkostningerne, som er på 59 kr, når du returnerer varen. Refusionen sker senest 14 dage efter modtagelse af din returvare. Bemærk, at returvarer, der afhentes af PostNord, gælder større varer, hvis returomkostninger kan variere. Kontakt vores kundeservice via e-mail eller telefon for at få hjælp med dette. 

    6. Når din returvare håndteres, giver vi dig besked via e-mail.   

SKANDINAVISK DESIGN TIL DIT HJEM
Nordic Nest AB (org. Nummer 556628-1597) Stämpelvägen 3, SE-394 70 KALMAR, Sverige. Mail: info@nordicnest.dk
© 2002 - 2024 Copyright Nordic Nest AB